niedziela, 1 kwietnia 2012

Pagony + kieszonka






8 komentarzy:

  1. Niewielki dodatek,a wygląda super. : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na twoim miejscu chyba bym wieksza zrobiła ta kieszonke : )

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)
    wow, świetnie Ci to wyszło! niby nic wielkiego, a bluzka wygląda mega ciekawie :)

    http://in-spiritgolden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zakręcona kobito ..ja też myślałam o takich pogonach na bluzkę "czytasz mi w myślach"....;).. już na "poważnie" :P..podobają mi się te skórzane .."dodatki":]

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, jaki bajer! kocham takie przeróbki :) zrobiłabym większą kieszonkę, troszeczkę ;) ze zwykłej - czad, poważnie. <3
    jaram się takim rzeczami.
    całuski :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie to wygląda :) a kieszonki nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń