poniedziałek, 19 marca 2012

Ear cuff

Na początek dziękuję za pozytywne opinie nt tego co robię:)
Dziś chciałabym Wam pokazać mój pierwszy ear cuff! Od dawna mi sie podobały, ale gdy zdarzyła się okazja, by go kupić, rezygnowałam. Tak więc dziś zabrałam się za zrobienie własnego.
Postawiłam na złote łańcuszki i piórka. Z końcowego efektu jestem zadowolona, bo jest minimalistyczny. Przynajmniej moim zdaniem:) A Wy co myślicie?
I nie miałam gdzie go zawiesić, żeby go w pełni ukazać, więc została mi klamka, przez co nie trzymał się za dobrze i jest lekko krzywo...:)

ENJOY!



6 komentarzy:

  1. korzystałam siedząc na dworze i ruszając się :)
    a buty wygodne są ale tylko wtedy kiedy nie musisz dużo chodzić;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Really nice blog...keep going the great job!

    OdpowiedzUsuń
  3. ear cuffy jedne z moich ulubionych "nie kolczyków" twój jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Też mi się takie podobają, jeden mam w domu od jakiegoś czasu i dopiero teraz sobie o nim przypomniałam :)
    Podoba mi się blog. Z pewnością będę wpadać tu częściej! :)


    http://liquor-and-love-lost.blogspot.com
    Interesujesz się modą? Wpadniesz i zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń