niedziela, 11 marca 2012

Metaliczny kołnierzyk + ćwieki

Na początku chciałabym bardzo podziękować za pozytywne opinie, które są dla mnie ogromną motywacją do dalszych projektów;)
Dziś niedziela i jak to z tym dniem bywa, za dużo do roboty nie było, tak więc postanowiłam trochę się pobawić. Tym razem nie do końca wiedziałam co chce osiągnąć, ale z upływem czasu samo wyszło.
Tak więc postanowiłam ze zwykłej czarnej lekko prześwitującej koszuli obciąć rękawy i zrobić coś z kołnierzykiem. Ostatecznie padło na srebrną metaliczną farbkę i kilka ćwieków.
Do tego jakiś czas temu chłopak zepsuł mi pasek i teraz wiem, że bardzo dobrze postąpiłam nie wyrzucając go, bo wykorzystałam go do zrobienia bransoletki całej z ćwieków.
Osobiście z końcowego efektu dzisiejszej pracy jestem zadowolona, a jakie jest wasze zdanie?:)

ENJOY!


Przed:

                                                                           Po:





7 komentarzy:

  1. bardzo fajnie kombinujesz!
    nie sztuka jest wyda 100 zł i wyglada sztuka jest wydac mało i wciąż wygladac zajebiscie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowo :)
    jak chcesz to Cię dodam tu: http://ciuchowe-blogi-diy.blogspot.com tylko banerek stamtąd skopiuj, wklej podlinkowany u siebie i już.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kołnierzyk teraz bardzo na czasie :).. bransoletka "punkstyle":] super wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracuję nad moim projektem, ale powoli bo cierpię na brak czasu ;p

    Bardzo fajnie wyszedł Ci kołnierzyk ;)

    Może obserwujemy? Będziemy na bieżąco obserwować swoje nowości ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta koszula po przeróbce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci to wyszło, kołnierzyk wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, jak taka pogoda to odrazu lepiej :)
    no z jaskółkami bardzo mi się podoba, ale z racji, że lubię fotografie, to kusi mnie aparat, haha :D
    bardzo fajnie wygląda ta koszula, ciekawe DIY :)

    dodaje do obserwowanych, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń